d
EUR
ccf377a1f8466c1ef904230679416fa3
undefined
undefined
undefined
nl
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
old
Hulp
  • PRIJS

    Wat is inbegrepen in de prijs?
    De getoonde prijs is inclusief de prijs van de kamer evenals de opties die in de titel verschijnt.
    Alle voorzieningen van het hotel worden weergegeven op de pagina. Let op: voor bepaalde voorzieningen betaald u extra (Spa, parkeren ...)

    Kan ik in het hotel contant betalen?
    Ja, er is een mogelijkheid dat u contant kunt betalen bij aankomst van het hotel. Houd er rekening mee dat uw creditcard kan worden gevraagd voor garantie van de kamer, garantie van extra diensten (massage, bloemboeket, etc.) of voor een overnachting. Houdt u er rekening mee dat sommige hotels kunnen vragen om een ​​ID-kaart.

    Wat betekent het percentage links van de prijs?
    De percentage betekent de korting die Dayuse.com aanbiedt vergeleken met de prijs van een overnachting.

    Is de aangegeven prijs voor 1 of 2 personen?
    Vermelde prijs is geldig voor één of twee personen (tenzij anders vermeld in de offerte)


  • WIJZIGING / ANNULERING

    Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?
    Na de voltooing van de reservering, ziet u uw bevestiging. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen (en SMS indien boven vermeld), met de nodige informatie over uw reservering en de reserverings nummer.

    Kan ik een reservatie annuleren?
    Ja, het is heel gemakkelijk. U kunt uw reservatie tot op het laatste ogenblik voor de voorziene aankomsttijd annuleren. De annulering is gratis*. U kunt uw Dayuse.com direct annuleren via uw klant account op de website bij"," mijn reservering annuleren ""Zoek uw reserveringsnummer en type deze in op onze website, klik dan om de reservatie te annuleren. U ontvangt een bevestigingsemail en uw annulering zal aan het hotel doorgestuurd worden. U kunt deze link ook in het bevestigingsemail vinden, die u bij uw reservatie werd gestuurd. Als u niet tijdig annuleert en uw reservatie niet benut, geldt u als een “No-Show”. U zult dan niet meer zonder creditkaart op onze internetpagina kunnen reserveren. De gegevens van uw creditkaart gelden als garantie. U kunt uw reservatie niet direct in het hotel annuleren. Alle annuleringen moeten via onze internetpagina doorgevoerd worden.
    *behalve voor reservaties voor overnachtingen

    Hoe kan ik de datum van de reservatie veranderen?
    U kunt de datum van een bevestigde reservering niet wijzigen.U moet de reservering annuleren door te klikken op de "annuleren" dit kunt u doen via uw bevestigings e-mail die u eerder heeft ontvangen, en vervolgens kunt u een nieuwe reservering maken met de juiste datum.


  • RESERVERING

    Hoe werken de tijd sloten die het hotel aanbied?
    De aankomst en vertrek tijden verschillen per hotel. De minimale check-in tijd en de maximale vertrektijd worden getoond in de pagina van elke hotel en kunnen niet worden bewerkt. Uw kamer zal niet klaar zijn voor de vroegste aangegeven aankomsttijd en u moet de kamer voor het laatste tijdstip voor het vertrek verlaten. Als de tijdspanne u niet bevalt, kies een ander hotel die een andere tijdspanne aanbiedt, of contacteer onze klantenservice die u graag helpt.

    De aankomsttijd die u tijdens de reservering hebt aangegeven is alleen suggestief en je kan eerder / later aankomen als u dat wenst, geef dit wel aan bij het vak aankomsttijd. In het geval van vertragingen of annuleringen voor een "Late Break" reserveringen, moet u contact opnemen met de klantenservice van Dayuse.com

    Kan ik per email reserveren?
    Nee, de reservering kan alleen gemaakt worden via onze website, de applicatie of door te bellen naar onze klantenservice nummer: +44 203 318 46 77
    (Maandag tot donderdag - 9: 00-19:00 / vrijdag - 9:00-18h30).
    Voordat u contact met ons opneemt, zorg ervoor dat uw uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer doorgeeft.

    Hoe kan ik mijn reserveringsnummer terug vinden?
    U kunt alle informatie met betrekking tot uw reserveringen in uw online account en in uw bevestigingsmail vinden. Als je er geen hebt nog, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat ze deze informatie kunnen leveren voor u. Dit reserveringsnummer wordt ook aangegeven in de e-mail / sms-bericht dat u hebt ontvangen direct nadat de reservering is gemaakt.

    Waarom ontvang ik een SMS-bericht na de reservering?
    De SMS bevat een PIN-code, deze pincode is een persoonlijke code zodat u uw reservering kunt confirmeren. Houd er rekening mee dat deze code (PIN) niet uw reserveringsnummer is. Deze code zal nooit gevraagd worden door het hotel en kan niet worden gebruikt om een ​​reservering te annuleren.

    De sms met de PIN-code wordt direct verzonden na de boeking. Als u de sms niet direct ontvangt, wacht dan even, anders kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 01 84 16 15 69. De klantenservice van Dayuse.com helpt u graag.

    Als u de pincode niet kunt ontvangen, dan is dit zeker een probleem met uw telefoon abonnement (een overdragen nummer, blokkering van sms’en, het versturen van het woord STOP om de ontvangst van sms’en te blokkeren, etc…).

    Als u met STOP op de sms antwoordt, blokkeert u de ontvangst van sms’en definitief.


  • VOORWAARDEN

    Kan ik als minderjarige een reservering maken?
    Nee, u moet meerderjarig zijn om een reservatie te maken. Het gekozen hotel behoudt zich voor om bij twijfel naar een identiteitsbewijs te vragen. Dit is ook geldig voor de tweede persoon die in de reservering betrokken is.

    Kunnen we ook met z’n drieën aankomen?
    Nee, de kamers zijn voor 1 tot max. 2 personen. Het hotel behoudt zich voor zijn prestatie en kan de reservering eindigen.

    Neem contact met ons op als u meer dan 2 personen bent, en we zullen blij zijn om u te helpen.

    Kan ik discreet reserveren?
    Absoluut. Sinds de oprichting van Dayuse.com, is bescherming van uw privacy een van onze belangrijkste aandachtspunten. Ons boekingsformulier is volledig veilig en de door u verstrekte informatie wordt versleuteld. Het beveiligingscertificaat wordt bevestigd door een URL te beginnen met HTTPS. Uw browser is in staat om de utlise veiligheid certicate presenteren. Door hetzelfde principe als je een bepaling dat de opname van uw credit card informatie nodig bestelt, worden ze automatisch gecodeerd door het systeem en kan worden benaderd door een van de teamleden van Dayuse.com. Uw bankgegevens worden definitief vernietigd 5 dagen na de reservering.

    Waar dient de klanten account voor?
    De klant account is uw persoonlijke ruimte Dayuse.com. U kunt hier uw verleden en toekomstige reserveringen beheren (behalve degenen die u zonder login-account heeft geboekt) en om uw favoriete hotels op te slaan. U vindt hier alle informatie met betrekking tot de annulering procedure of om uw reserveringen te wijzigen. "


  • OPTIES

    Is het mogelijk om te boeken voor een fotoshoot?
    Ja, het is mogelijk. Echter, het boeken van een kamer, is gepland voor 1-2 personen, dus is het noodzakelijk om contact met ons opnemen (via mail of telefoon) voor het boeken, zodat wij kunnen controleren met het hotel of zij dit accepteren. Vertel ons dan alle informatie over de fotoshoot (zoals type foto's, het doel en waar het gepubliceert word ...).

    Om dit nog gemakkelijker te maken raden wij u aan een lijst te maken van onze Dayuse hotels waar u geinteresseerd in bent op basis van de voorgestelde slots.

    Hoe weet ik of het hotel parkeergelegenheid heeft?
    Sommige hotels bieden parkeergelegenheid, gratis of betaald. U kunt deze informatie vinden in de lijst van diensten en faciliteiten op de pagina bij de beschrijving van het hotel. Bij aankomst bij de receptie kunt u een aanvraag doen voor een plaats. (Let op: sommige hotels hebben parkeergelegenheid, maar het aantal plaatsen is beperkt, dus het is niet altijd toegankelijk voor Dayuse.com klanten)

    Kan ik een klacht indienen?
    Natuurlijk. We streven ernaar om uw boeking en onze hotel partners op Dayuse.com een ​​succes te maken. Echter, als je een probleem tegenkomt kun je dit rapporteren door het invullen van het contact formulier waar u ook de reserveringsnummer moet doorgeven.

    LET OP: De foto's zijn niet bindend.


  • BENT U EEN HOTELIER EN WILT U MET ONS SAMENWERKEN?

    Het is heel simpel. Vul het formulier in dat bestemd is voor hotel vestigingen, met vermelding van het adres van uw website, het aantal kamers in uw instelling, en alle informatie die nuttig kan zijn. Onze sales afdeling neemt kort daarna contact met u op.

  • PERSCONTACT

    Bent u een journalist en wilt u graag onze persbericht of andere informatie over Dayuse.com ontvangen? Vul dan dit formulier in.

  • BOEKHOUDAFDELING

    Bent u een hotel partner en heb een vraag over de boekhouding en facturen? U kunt dit formulier invullen en uw verzoek zal worden toegezonden aan de administratieve dienst.

1 Dayuse, 1000 mogelijkheden


Ontdek met Dayuse.com hoe u overdag van een Hotel kan genieten
Wellness

Meer dan een kamer: spa, zwembad, restaurant, fitnessruimte, conciërge ...

Business

Beter dan een kantoor: een kamer met ingerichte ruimtes op een inspirerende locatie

Ontspanning

Alle comfort en rust van een mooie kamer

9:00 16:00
-32% 110 € per nacht
75 €
Chelton Hotel
Bruxelles
Chelton Hotel
Een gebeurtenis vieren? Neem een toost op een privé terras van een luxe kamer! Wellness
 
9:00 17:00
-67% 300 € per nacht
99 €
Brussels Marriott Hotel Grand Place
Bruxelles
Brussels Marriott Hotel Grand Place
9:00 17:00
-65% 250 € per nacht
89 €
Pentahotel Brussels City Centre
Saint-Gilles
Pentahotel Brussels City Centre
 
Een unieke plek voor een intervieuw of een creative fotoshoot. Business
12:00 17:00
-61% 315 € per nacht
125 €
Chambre Jacuzzi & Sauna Privatif Hôtel Esperance
Bruxelles
Chambre Jacuzzi & Sauna Privatif Hôtel Esperance
 
Een heerlijk bed om even tot rust te komen. Ontspanning

Uw Dayuse, waar u wilt


Dayuse.com is meer dan 400 000 reserveringen, 4 000 Hotels en 20 landen

Top steden België

Annuleren